lördag 22 oktober 2011

Klättrar fortfarande.....

Mamma satt och åt frukost i godan ro. Då var jag snabb som en iller och klättrade upp på soffbordet! :) Igår tog jag mina första steg. Det var bara en två, tre stycken och jag märkte det inte ens. Men gjort är gjort som vi säger.

Här är en film när pappa jagar mig när jag är i gåstolen.

http://youtu.be/pSIbtJabFO0

http://youtu.be/rDhGJShc2UE

Idag har vi skaffat pass åt de glömska föräldrarna och mamma har varit i stallet. Jag slapp åka med som tur var! Mamma och pappa festade visst till det i kväll och åt räkor med avocado och sedan foliepaket med lax, sockerärtor, purjo, potatis, citron och en massa smör med persilja, vitlök och rosépeppar..... Det var visst gott, men jag fick bara välling som vanligt.

Imorgon vet jag inte vad vi ska göra!

Nästa vecka blir det rytmik, föräldragruppsfika och så ska mamma åka till Vänersborg på ridläger med Mrs B.... Jag ska vara hos farmor och farfar på fredagen när pappa jobbar. Det ska bli skoj och jag ska se till att sätta dem på det hala och klättra och riva i allt. Det kan jag nästan lova...

Tjingeling!

/David

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar